Hotărârea Nr. 8/17.03.2016 privind aprobarea taxei pentru elaborarea și emiterea cardului profesional european

Hotărârea Nr. 8/17.03.2016 privind aprobarea taxei pentru elaborarea și emiterea cardului profesional european 

Consiliul Naţional al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR) întrunit în şedinţa din data de  17.03.2016,

Având în vedere prevederile  art. 40 alin.(1) litera a^3 din Legea nr.278/2015 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr. 144/2008  privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 53/2014, cu modificările și completările ulterioare,

În temeiul art. 53 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 144/2008, privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, aprobată cu modificări  prin Legea nr. 53/2014, cu modificările și completările ulterioare,  emite următoarea:

HOTĂRÂRE

Art. 1. Se aprobă taxa pentru elaborarea și emiterea cardului profesional european, în cuantum de 200 lei.

Art. 2. Taxa pentru elaborarea și emiterea cardului profesional se va achita în contul OAMGMAMR

RO42 RZBR 0000 0600 1349 1173  deschis la Raiffeisen Bank – Agenția Ion Mihalache.

Art. 3. Din taxa pentru elaborarea și  emiterea cardului profesional european, suma de 100 de lei va fi virată în contul filialelor județene/municipiului București ale Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, care verifică autenticitatea documentelor.

Art. 4. Filialele județene/municipiului București, care sprijină solicitantul la elaborarea cardului profesional European, vor înregistra persoanele într-un registru special și vor informa lunar Departamentul recunoașteri calificări în vederea transmiterii sumelor prevăzute la art.3.

Art. 5. Prezenta hotărâre se va comunica filialelor Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

Articole similare» Hotărâre nr. 22 din 27.09.2013- privind aprobarea Normelor de acreditare a furnizorilor de educație medicală continuă
» Hotărârea nr. 2/2016 privind eliberarea Certificatului de membru asociat al OAMGMAMR şi a adeverinţei pentru participare la concursuri sau examene de ocupare a unor posturi vacante sau temporar vacante
» Hotărârea nr. 35/2015 privind eliberarea Certificatului de membru al OAMGMAMR însoțit de avizul anual
» Hotărârea nr. 20/27.03.2015 privind experienţa profesională a asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali care exercită profesia în regim independent
» Hotărârea Nr. 34/2017 din 6 decembrie 2017 pentru aprobarea Procedurii de completare a formularelor-chestionar necesare exercitării profesiilor de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical în afara graniţelor Uniunii Europene
» Hotărâre nr. 32 din 11 decembrie 2009- privind aprobarea Metodologiei de reatestare a competenţei profesionale a asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi a asistenţilor medicali
» Regulamentul CE privind procedura de eliberare a cardului profesional european
» Hotărârea nr. 22/04.06.2015 privind încheierea asigurării pentru răspunderea civilă profesională suplimentară pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţi medicali care exercită profesia în regim independent
» Hotărâre nr. 23 din 27.09.2013- pentru aprobarea taxei de acreditare și reacreditare a furnizorilor de educație medicală continuă, persoane juridice
» Hotărârea Nr. 29/2017 din 4 decembrie 2017 pentru aprobarea Procedurii de suspendare şi de retragere a calităţii de membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România